asics gel lyte 5

in Here is your first Forum Mon Jul 02, 2018 12:45 pm
by Curitis Southey • 3 Posts

Asics en Hanon hebben besloten asics gel lyte 5 om je voorvertoningsplezier een beetje uitdagender te maken met de fotoshoot voor hun samenwerking op deze GT-II. Door het thematisch te houden hebben ze de schoenen een wazige gloed gegeven bij de naam Nothern Lites. Hoewel we een beetje wazig zijn van de details, kunnen we zeggen dat de schoenen reflecterende eigenschappen hebben en een donker bovenwerk met een kleurrijk asics-logo. Het lijkt te worden gevoerd in het rood met een paarse buitenkant, terwijl blauw de mediale veters, maar op dit punt dat is enigszins speculatief. Kan niet wachten om deze beter te bekijken.

Ronnie Fieg x Asics GT-II Aqua 10 maart 2010 Ronnie Fieg heeft de kans om nogal wat schoenen aan te raken. We hebben de Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte III Super Red, Ronnie Fieg x Timberland Fur-Lined Timberlands en Ronnie Fieg x asics sneakers heren Polo Ralph Lauren Gray Ranger ~ Cookie Boot al in de afgelopen zes maanden gezien. Voor zijn volgende aanraking, Ronnie besloten om te gaan met de Asics GT-II Aqua.

Asics 2010 Lente Gel Lyte Speed Gel Lyte III 5 maart 2010 Toen ik het Asics asics gel lyte 3 heren Gel Lyte III Leather Pack zag dat we ongeveer een maand geleden publiceerden, hoopte ik dat we wat rustiger colorways en silhouetten van de schoen zouden zien. Gelukkig voor mij, hadden de mensen bij Hypebeast de zegswijze. Hier te zien zijn zowel de Gel Lyte Speed- als Gel Lyte III-modellen in een lichtere, meer lente / zomer uitziende colorway. De Gel Lyte III heeft een jagersgroen / geel / witte colorway, terwijl de Gel Lyte Speed het combineert in een wit / blauw. Beide paren delen het ontwerp met gespleten tong / asics gel cumulus enkel kraag. Controleer deze bij de geselecteerde Asics-accounts die volgende maand beginnen.

Asics Gel-Lyte Speed Grijs / Grijs 2 maart 2010 De Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte III Super Red waren absoluut dope. Ik denk echter dat ik een voorstander ben van deze grijs op grijze Gel Lytes die zojuist door Asics op Allike zijn uitgebracht. De nieuwe colorway gebruikt sport een dubbel grijs bovenwerk van leer. de tweekleurige kleur geeft de schoen wat diepte en accentueert echt het Asics-logo en kantverblijven. Het opvallendste deel van de schoen is de rood gestreepte tussenzool en bijpassende veters. De strepen lijken op die van het kappersbord en zien er geweldig uit tegen het grijs. Zoals ik eerder al zei, zijn ze nu verkrijgbaar bij retailers, waaronder Allike.

Asics GT-II Orange en Purple Pack 24 februari 2010 Nu verkrijgbaar bij Hanon en andere geselecteerde Asics-accounts, is het Asics GT-II Orange en Purple Pack, dat uit twee colorways in het Asics GT-II-silhouet bestaat. Deze sport heeft een overwegend oranje bovenlaag en mesh-inzetstukken voor ventilatie, evenals gele en blauwe accenten. Het tweede paar heeft asics kayano 22 een paars bovenwerk en blauwe en lichtgroene accenttinten. Elk was op maat gemaakt voor hardlopen, omdat ze Asics Gel in de zolen bevatten.

Asics 2010 Voorvertoning voorjaar / zomer 19 januari 2010 Asics is van plan een impact te maken op de komende Bright Tradeshow met hun Spring / Summer 2010-release van de Gel Lyte II en Aaron MT CV. De Gel Lyte II gebruikt een combinatie van suède en nylon voor het bovendeel, terwijl de Aaron MT CV een tweed mesh gebruikt voor de midtop. Beide schoenen zullen in drie verschillende kleurstellingen verkrijgbaar zijn en zullen in juli worden uitgebracht.

Scroll up

Visitors
0 Members and 1 Guest are online.

We welcome our newest member: WandaPulitzer
Board Statistics
The forum has 111 topics and 869 posts.