adidas gazelle

in Here is your first Forum Fri Dec 07, 2018 12:16 pm
by Daisy Johnny • 3 Posts

ÿþadidas originals introducerer nyt adidas originals et projekt taget direkte ud af science-fiction - a // d.training fra arkiv adidas design fra det tidlige årtusinde fortæller serien A // D (adidas parallelle dimensioner) historien om opdagelsen af et alternativt univers efter udseendet af et massivt sorthull i det ydre rum. Gennem en række ekspeditioner i den parallelle dimension finder forskerne, at de to verdener er næsten identiske med undtagelse af mindre æstetiske forskelle. Undersøgelser i to adidas-fodtøjsmodeller fra begyndelsen af 2000'erne viser slående forskelle. Selvom de to silhuetter - Twinstrike og Adistar Comp - bevarer deres originale værktøj og er konstrueret ud fra kendte materialer af tiden, markerer deres overdele en komplet afgang i stil og æstetik.

Adidas Gazelle Primeknit udgives i en ren farvelægning af fodtøj hvid / kridt hvid til at lukke sommersæsonen. Med en fuld Primeknit-øvre i det meste fodtøj hvidt, ses kalk hvide suede-accenter på tåhætte og øjenbryn, samtidig med at man fortsætter på hælfligen, sidestriber branding og gummisål for at færdiggøre udseendet helt. Forhandler til en pris på $ 110, kig efter denne adidas superstar farveway af adidas Gazelle Primeknit hos udvalgte adidas butikker og online i dag. Klik og bogmærke vores Air Jordan 6 Low GS Sunblush hub side nu for skoens seneste udgivelsesinfo og opdateringer og billeder. Hold det altid låst til KicksOnFire for det seneste inden for sneakernyheder og udgivelsesdatoer.

Den europæiske forhandler størrelse? vil frigive en eksklusiv farvebane af adidas EQT Pude adidas fodboldstøvler ADV på mindre end 24 timer. Denne farvelægning af den nye EQT-model fra de tre striber tager en gunstig palette, da den åndbare Primeknit-overdel er dækket af en jordbrun tone med det mærkelige guldfarvet element til stede på de ribbede sidestriber, der nikker tilbage til den arkiviske karakter af denne nye gengivelse. Nedenunder ser vi en hvid mellemsål med tan accenter og en sort gummi ydersål. Se efter denne Fall-inspirerede størrelse? eksklusiv adidas EQT Pude ADV til at frigive online og i alle størrelser? butikker torsdag den 14. september. Vil du forsøge at gå efter denne begrænsede EQT Pude ADV?

Jeg har endnu ikke hentet et par adidas EQT Support 93/17. Jeg mener, jeg elsker modellen, men jeg har lige adidas stan smith ventet på den rigtige farvevej at falde. Når det er sagt, synes jeg, jeg har fundet det par, jeg har ventet på. Med et look, der er ideelt til efterårssæsonen, leveres denne adidas EQT Support 93/17 med et farveskema fra Cargo Khaki, Light Beige og Fodtøj. Denne version af modellen leveres med en overvejende Light Beige Primeknit øvre forskydning af Cargo Khaki hitsne noteret på hælburet, hælfanen, hæltælleren, foringen og prikkekniven på Primeknit. Den mediale side af skoen er lavet i en håret suede-tekstur for at give skoen nogle ekstra dybde. Nedenfor finder du en fuld længde Boost gjort i hvid parret med en sort gummi ydersål. Prissat på $ 180, se efter disse til at slippe denne Fall sæson. Jeg vælger dem, er du?

Den næste adidas Consortium Exchange Collection samler Slam Jam ud af Italien og United Arrows Sons ud af Japan for at frigive samarbejdsvandveje af adidas Gazelle og Campus. Dette samarbejde præsenterer luksusversioner af Gazelle og Campus skabt ved hjælp af materialer med en regional sammenhæng, og at er lokalt fremskaffede.Først har vi adidas Campus, der kommer ud af en 100% økologisk bomulds øvre i hvid med tonal branding og terry cloth indvendig liner som en knus til badehåndklæder. Adidas Gazelle er konstrueret af et unikt Alcantara materiale, der ligner meget ruskind, der blev oprettet i 1972 fra et samarbejde mellem japanske og italienske virksomheder. Begge par vil omfatte trykte snørebånd, der læser "Slam Jam" og "United Arrows Sons" i japansk tekst.

I dag tager vi et første kig på denne helt nye adidas Ultra Boost-model adidas gazelle kaldet adidas Ultra Boost X ATR. Den første farvelægning, der skal afsløres, er Mystery Ruby-paret, du ser ovenfor. Denne kvinder s-model har en Primeknit-øvre med standout-funktioner, der omfatter den forlængede soklignende ankelkrave, en bur og hæl tæller og det samme design, der findes på Ultra Boost X, der giver skoen en fri flydende bue. Primeknit kommer i Mystery Ruby, hæltælleren, ydersål og bur kommer i sort og Boost vælger til en traditionel hvid finish. Adidas Ultra Boost X ATR har ingen udgivelsesdato, men tidlige rapporter tyder på, at vi ser http://www.tamazghapress.com/images/product/adidas-991upl.jpg[/img] disse fald i den nærmeste fremtid. Damer, hvad synes du?

Scroll up

Visitors
0 Members and 2 Guests are online.

We welcome our newest member: Thera Kathleen
Board Statistics
The forum has 159 topics and 917 posts.